Oplever du problemer med at gennemføre installationen af Onlime, er det formentligt et hvidt, tomt vindue, eller teksten 'Indlæser konfiguration', som du ser.

Opdater Windows

Alternativ login-metode

Geninstaller Onlime

Andre metoder


Opdater Windows

For at løse dette problem må du gerne sikre dig følgende:

  • Sørg for at Windows er opdateret med de nyeste opdateringer. Se hvordan på Microsofts hjemmeside her.

  • Sørg for at Windows komponenterne .NET og C++ er opdateret.

    • Opdater .NET fra Microsofts side her.

    • Opdater C++ fra Microsofts side her


Alternativ login-metode

I nogle tilfælde kan problemet løses ved at bruge en alternativ login-metode:

  • Vent 10 sekunder efter installationen er færdiggjort

  • Klik på linket Log ind via browser under login-feltet

  • Indtast dine brugeroplysninger og log ind i browservinduet, der åbnes.

  • Installeringen bør nu blive gennemført


Geninstaller Onlime

Du kan også afinstallere Onlime helt, ved at bruge REVOuninstaller til Windows eller AppCleaner til Mac – de hjælper med at slette alle filer relaterede til Onlime.

  • Til Windows: Hent REVOuninstaller gratis her

    • Find Onlime på listen og afinstaller

    • Efter normal afinstallering skanner programmet efter rester i registret: Marker alle rester og klik på 'Delete'


Andre metoder

Oplever du stadig problemer, kan du forsøge følgende:

  • Luk alle programmer, som kører på din computer - også alle dem, der kører i baggrunden.

    ximg_580aa2b975f04.png.pagespeed.gp_jp_jw_pj_ws_js_rj_rp_rw_ri_cp_md.ic.HP7cDK6wEC.png
  • Forsøg at installere Onlime igen.

  • Hvis problemet stadig vises, kan du muligvis trykke på 'Tab' tasten på tastaturet for at aktivere markøren der, hvor e-mail-feltet er. Tryk igen for at hoppe til adgangskode-feltet og til sidst tryk 'Enter'.

Oplever du stadig problemer, må du meget gerne kontakte os.

Fandt du dit svar?